KONTAKT +48 509 310 603 +48 22 72 886 72 Pn - Pt: 11:00 – 19:00 Sob: 10:00 - 17:00
Producent:
Kod produktu: RBL2070
Ean:
Dostępność: Dostępność

Buty ROSSIGNOL HI-SPEED PRO 110 MV GW

Wybierz rozmiar
27 3607683971664 1300.00 1056.91 1950.00zł na magazynie, wysyłka 24h
28 3607683971688 1300.00 1056.91 1950.00zł na magazynie, wysyłka 24h
28,5 3607683971695 1300.00 1056.91 1950.00zł na magazynie, wysyłka 24h
29 3607683971701 1300.00 1056.91 1950.00zł na magazynie, wysyłka 24h
1300.00
1950.00zł (Taniej o 33%)
Najniższa cena z 30 dni: 1250.00

Przy składaniu zamówienia w uwagach prosimy o podanie: długości skorupy buta w mm, wagę, wiek narciarza, poziom umiejętności w skali od 1 do 10

Co charakteryzuje męskie buty narciarskie Rossignol Hi-Speed PRO 110 MV GW? Są stworzone do zapewnienia wysokie kontroli i maksymalnego poziomu wygody podczas jazdy na nartach. Dzięki nim możesz pokazać pełnię swoich możliwości i szlifować umiejętności zjazdowe przez cały dzień, bez obawy o brak komfortu. Dobrze dopasowane buty narciarskie idealnie trzymają nogę narciarza, co pozwala przenieść pełnię mocy na deski nart. Transfer energii jest zapewniony dzięki zaprojektowanej i opatentowanej przez Rossignol konstrukcji powłoki buta i mankietu.

Rossignol Hi-Speed Pro to buty narciarskie dla mężczyzn (stopy normalnej budowy) stworzone z myślą o osiąganiu dużych prędkości i możliwości świetnej kontroli toru jazdy. Niezależnie od tego, czy preferujesz ostre skręty, czy szybką i płynną jazdę w dół stoku - wybierając tę parę butów Rossignol będzie to nie tylko możliwe, ale też bezpieczne i naprawdę wygodne!

Buty narciarskie Rossignol Hi-Speed PRO dla zawodowców

Jak połączyć wysoką trwałość butów narciarskich z niską wagą i dobrymi osiągami? Rossignol wykorzystał w tym celu technologie znane z World Tour i innych zawodów na najwyższym poziomie. Doskonałą sztywność i sprężystość, która zapewnia kontrolę nad nartami w każdych warunkach zapewnia podwójny rdzeń. Grubość ścianek została zminimalizowana.

Poza najlepszymi osiągami, Rossignol zapewnia też świetny komfort użytkowania swoich najlepszych butów. Zapewnia go wygodna wkładka, która dobrze chroni przed niskimi temperaturami, ale zapewnia też dobrą wentylację stopy. Producent umożliwił też szeroki zakres regulacji stopnia nachylenia do przodu - od 10,6 do 12,6 stopnia.

k h

Użytkownik : Zaawansowany
Rozmiar : 27
28
28,5
29
Płeć : Mężczyzna
Grupa : On Piste
Technologie : Generative Design Structure, Dual Core, Angle Of Advancement, Asymmetric Dual Core, Full Custom, Thinsulate Stretch
Skorupa : Polyurethane
But wewnętrzny : Polyurethane
Język : Sealess Toe Box
Podeszwa : Gripwalk Compatible
Klamry : 4 Micro, 100 Aluminium
Canting : Flex-Canting-Catche
Pasek : 40mm
Dostępność : Towar dostępny w magazynie
Gwarancja : 2 lata
Odbiór osobisty 0 zł
Kurier GLS od 30 zł
100mm LAST
100mm LAST

Szerokość 100mm.

DIAGONAL BUCKLES
DIAGONAL BUCKLES

Jak sama nazwa wskazuje, w bucie zastosowano innowacyjne, diagonalne klamry, które jeszcze lepiej odgrywają swoją rolę, jaką jest spinanie i trzymanie. Pozwalają one też na dużo łatwiejsze zdejmowanie i zakładanie buta oraz przesuwają stopę ku tyłowi, zapewniając lepsze trzymanie pięty.

FLEX ADJUSTMENT
FLEX ADJUSTMENT

Pozwala na większy zakres elastyczności, dostosowując moc, wydajność i komfort dzięki prostej regulacji w tylnej części cholewy buta.

GENERATIVE DESIGN GRID
GENERATIVE DESIGN GRID

Ta nowa technologia pozwala zredukować materiał w celu zmniejszenia wagi, z zachowaniem wystarczającej sztywności struktury, dla jak najlepszej jezdności. Design pozwolił również skrócić długość skorupy z 308 mm (szerokość 26.5) do 305 mm, by stworzyć bardziej kompaktowe, wąskie i wysoce techniczne buty.

DUAL CORE TECHNOLOGY
DUAL CORE TECHNOLOGY

Konstrukcja Dual Core bazująca na zaadaptowanej dla butów Free Touring, ta technologia wzmacnia zginanie i skręcanie w dolnej strukturze buta, by zagwarantować świetną jezdność i nieporównywalny progresywny flex.

SEAMLESS TOE BOX
SEAMLESS TOE BOX

Aby zwiększyć izolację termiczną, zaprojektowaliśmy but wewnętrzny z noskiem, który zatrzymuje ciepło wewnątrz buta wewnętrznego. Badania termograficzne pokazują, że ta nowa konstrukcja zmniejszyła straty energii o około 20%.

BLOG