Narty VOLKL DEACON 75 black + MARKER VMOTION3 11 GW 2020
Narty VOLKL DEACON 75 black + MARKER VMOTION3 11 GW stanowią doskonałe rozwiązanie dla zawodowych narciarzy, którzy na pewno docenią oferowane przez nie możliwości komfortowej jazdy. To uniwersalne narty, które nadają się do jazdy w każdych warunkach, bez względu na wybraną trasę i panującą pogodę. Model ten jest niesamowity pod wieloma względami, ale najbardziej każdemu narciarzowi na pewno rzuci się w oczy innowacyjna technologia XTD Tip&tail Rocker (długie ale łagodne podniesienie dziobów i pięt) zapewnia łatwą inicjację skrętów jak i przechodzenie z krawędzi na krawędź. Kolejną innowacją zastosowaną w nartach, a dokładniej we wiązaniu, uzbrojone w lekkie i precyzyjne wiązania Markera VMotion3. Bardzo dobra propozycja dla narciarzy chcących rozwijać swoją technikę jazdy, ale potrzebują łatwej i przyjaznej konstrukcji, która wybacza pojawiające się jeszcze błędy techniczne. Zalety te przekładają się na niespotykaną przedtem wysokość możliwej kontroli nad nartami, co wzmaga nie tylko komfort, ale i bezpieczeństwo jazdy.
Twardy śnieg 6/10
Wszechstronność 5/10
Długi skręt 5/10
Krotki skręt 7/10
Łatwość jazdy 7/10
Użytkownicy : | Średnio zaawansowany Zaawansowany |
Płeć : | Mężczyzna |
Grupa : | Piste/All Mountain |
Rocker : | XTD Tip & Tail Rocker |
Technologie : | Powered by Steel, Full Sidewall, Base: P-Tex 2100 |
System : | VMotion3 |
Rdzeń : | Wood Core |
Wiązania : | 6662S1 MARKER VMOTION3 11 GW black/white DIN: 3-11 |
Długość [cm] | Taliowanie [mm] | Promień skrętu [m] |
---|---|---|
161 | 126-75-105 | 13,5 |
168 | 126-75-105 | 15,0 |
175 | 126-75-105 | 16,5 |
Odbiór osobisty | 0 zł |
Kurier GLS | od 25 zł |
Zastosowanie rdzenia z drewna, na całej długości nart pozwala na zoptymalizowanie transmisji sił. Właściwości drewna pozwalają na konstrukcję o takim rozkładzie sztywności, jakie są potrzebne do idealnej jazdy. Dodatkowo drewno pozostaje bez zmian nawet po tysiącach wykonanych skrętów.
Full Sensor WoodCore extra LIGHT – najwyższa moc przy maksymalnej redukcji wagi, a wszystko to z największą precyzją i jakością wykonania. Carbon, Aramid, Titanal i ultralekkie drewno topoli i paulowni. W strefach, które przenoszą najmniejsze obciążenia, dodatkowo odciążono je, drążąc wzdłużne, puste kanały.
Full Sensor Woodcore – wielowarstwowy drewniany rdzeń w całym przekroju narty, wykonany z najlepszych gatunków drewna topolowego, wzmocnionego w strefie montażu wiązań drewnem bukowym. Stosowany jest głównie w nartach dla zawodników, jak i sportowych nartach dla amatorów. Rdzeń występuje również, po zastosowaniu super lekkiego drewna paulowni, w wersji extra LIGHT.
3D.Ridge Core – trójwymiarowy rdzeń drewniany z karbonową powłoką, wsparty ścianką Sidewall. Ekstremalnie lekka konstrukcja, zwiększająca efektywność nart.
Speedwall MultiLayer Woodcore – pełny rdzeń drewniany, wspierany ”wewnętrznym sidewallem”, wykonanym z twardszego drewna.
MultiLayer Woodcore – wielowarstwowy drewniany rdzeń występujący w połowie przekroju narty, wykonany z najlepszych gatunków drewna topolowego, wzmocnionego w strefie montażu wiązań drewnem bukowym. Rdzeń występuje również, po zastosowaniu super lekkiego drewna paulowni, w wersji extra LIGHT.
Dual Woodcore – dwa odseparowane od siebie drewniane rdzenie połączone warstwą titanalu, umieszczone w centralnej części narty, usztywniają ją w skręcie, wielokrotnie zwiększając siłę trzymania krawędzi. Występuje również w wersji Special, rozciągniętej na całą długość narty.
Woodcore – w odróżnieniu od Dual Woodcore, pojedynczy drewniany rdzeń w środkowej części narty. Rdzeń Woodcore występuje w kilku odmianach: poszerzonej i wydłużonej na całą długość narty, wersji XTD. Po zastosowaniu super lekkiego drewna z paulowni, w wersji extra LIGHT.
Composite Core – rdzeń z wysokiej jakości kompozytu stosowany w nartach dla początkujących i juniorów. Wykonany jest z wysoko zagęszczonej pianki poliuretanowej zbrojonej włóknem szklanym.
Mocny i bezpośredni transfer siły z pełnej długości Sidewalla.
Wytrzymały i odporny na ścieranie polietylenowy ślizg o niedużym tarciu i sporej trwałości.
Powłoka stali w nartach zagwarantuje kontrolowaną giętkość, super wytrzymałość oraz zwiększa płynność zjazdu w agresywnych prędkościach.