Narty DYNASTAR SPEED ZONE 12 Ti KONECT+ NX 12 KONECT GW B80 2021
Narty DYNASTAR SPEED ZONE 12 Ti KONECT z wiązaniami NX 12 KONECT GW B80 mogą być wykorzystywane przez doświadczonych narciarzy lubiących przygody na wyznaczonych trasach. O bezpieczeństwo i komfort w czasie jazdy dba przede wszystkim technologia POWERDRIVE. To właśnie ona sprawia, że odblokowuje naturalną elastyczność nart, pozwalając uzyskać przyspieszenie, dynamiczną moc i doskonałe trzymanie krawędzi. Konstrukcja SANDWICH zapewnia nartom wielowarstwowość, co bezpośrednio wpływa na prowadzenie nart oraz na bezpieczeństwo użytkowania. Natomiast konstrukcja Active Air Core to rdzeń o masie 370 g. Wykonany z kompozytu poliuretanowego o niższej gęstości, który jest bardzo lekki. Stosuje się go również w połączeniu z drewnem lub materiałem microcell, co przekłada się na niższą masę i lepszą jakość jazdy.
Waga nart 3800g/para
Użytkownicy : | Ekspert Zaawansowany |
Długość : | 166cm |
Płeć : | Mężczyzna |
Sezon : | 2020/2021 |
Grupa : | Piste |
Rocker : | Tip Rocker |
Technologie : | Powerdrive, 3D Profile, Titanal, Sandwich |
System : | Konect |
Rdzeń : | Active Air Core |
Wiązania : | LOOK NX12 Konect GW |
Dostępność : | Towar dostępny w magazynie |
Gwarancja : | 2 lata |
Długość [cm] | Taliowanie [mm] | Promień skrętu [m] |
---|---|---|
166 | 121-72-106 | 14,0 |
174 | 121-72-106 | 15,0 |
Odbiór osobisty | 0 zł |
Kurier DPD/GLS | od 20 zł |
Kurier GLS/DPD | od 35 zł |

Budowa narty oparta o technologię sandwich. Posiada drewniany rdzeń pokryty dwoma warstwami Titanalu (stabilizacja i tłumienie drgań skrętnych). Do tego dochodzą kolejne dwie warstwy fiberglassu (obniżenie wagi i dodatkowa energia). Ściany boczne wykonane z phenolu albo melaminy (giętkość i energia, dostosowana do fazy skrętu).

Na całej długości pełne rdzenie drewniane, laminaty metalowe, ściany boczne, włókna szklane, gwarantują stabilność, siłę oraz równowagę.

Konstrukcja nart stworzona po to, by osiągnąć optymalną współpracę pomiędzy rdzeniem a wszystkimi elementami wzmocnień oraz elastomerem. W ten sposób uzyskano technologię pozwalającą na uczucie wyjątkowo gładkiej jazdy, poprzez niwelowanie i pochłanianie napotkanych nierówności terenu. Ponadto zwiększa się także przyczepność nart, przez co maksymalizuje się uczucie komfortu.

Rdzeń o masie 370 g. Wykonany z kompozytu poliuretanowego o niższej gęstości, który jest bardzo lekki (-70 proc. na rdzeń). Stosuje się go również w połączeniu z drewnem lub materiałem microcell, co przekłada się na niższą masę i lepszą jakość jazdy.