Narty ROSSIGNOL EXPERIENCE 88 Ti Konect + SPX 12 KONECT Dual B90
Narty ROSSIGNOL EXPERIENCE 88 Ti KONECT + SPX 12 KONECT Dual B90 to przede wszystkim sprzęt skierowany do doświadczonych narciarzy. Wszystko to głównie ze względu na zastosowanie nowoczesnych rozwiązań. Między innymi chodzi tutaj o nowoczesną matrycę węglową Rossignol. To właśnie dzięki niej narty mają lepsza przyczepność. Wpływ na to ma także łatwe w użyciu frezowanie. Mają freeride'owy profil, dzięki któremu zwinniej, łatwiej i płynniej poruszają się w zróżnicowanych warunkach. W ich konstrukcji zastosowano technologię LCT oraz Air Tip VAS, rozwiązania sprawiające, że narty są bardzo solidne, stabilne i nie wymykają się spod kontroli w zróżnicowanych warunkach śniegowych. Oprócz wspomnianego wcześniej rozwiązania, czyli narty EXPERIENCE 88 Ti KONECT, sprawiają, że narty doskonale sprawdzają się w każdy warunkach.
Użytkownicy : | Ekspert Zaawansowany |
Długość : | 180cm |
Płeć : | Mężczyzna |
Grupa : | All Mountain |
Teren : | 50% po trasie, 50% poza trasą |
Rocker : | All Terrain Rocker |
Technologie : | HD Core Ti, Titanal, Rectangular Sidewall, Progressive Sidecut, Air Tip Vas |
System : | Konect |
Wiązania : | SPX 12 Konect DUAL B90 black/orange |
Długość [cm] | Taliowanie [mm] | Promień skrętu [m] |
---|---|---|
180 | 127-88-117 | 16,0 |
Odbiór osobisty | 0 zł |
Kurier DPD/GLS | od 25 zł |
Kurier GLS/DPD | od 35 zł |

Materiał stworzony z myślą o konstrukcji nart eksperckich, jak i każdych innych, o różnym stopniu zaawansowania. Wykonany jest z aluminium, z dodatkiem tytanu. Gwarantuje to optymalną sztywność sprzętu, jak i niezwykłą wytrzymałość. Dzięki temu uzyskiwane są mistrzowskie osiągi, precyzja, łatwość sterowania i dynamika, jednocześnie wymagając od narciarza nieco znajomości techniki.

Budowa nart wykorzystująca technologię zastosowania niezwykle lekkiego dziobu, za pomocą materiału, będącego połączeniem tworzywa i powietrza, ułożonego na kształt plastra miodu. Pozwala to na zredukowanie masy narty nawet, o 30% co znacznie ułatwia jazdę, przy jednoczesnej, optymalnej sztywności i wytrzymałości.

LCT to ewolucja innowacji stosowanych w racingowym Pucharze Świata. Z szyną, centralnie zintegrowaną na całej długości narty, konstrukcja LCT eliminuje częściowe drgania narty aby zapewnić dynamiczną kontrolę linii skrętu oraz perfekcyjną stabilność. Konstrukcja LCT dostarcza mocy i energii we wszystkich okolicznościach i warunkach.

System KONECT to szeroka płyta, dopasowanie niewymagające narzędzi oraz nowy koncept wiązań

Progresywne taliowanie uwalnia jeszcze więcej płynności, aby szusować i skręcać w każdym terenie i każdych warunkach. Zaokrąglone dzioby i pięty zapewniają ciągłe zaangażowanie narty i uwolnienie skrętów dla łatwego, wręcz zabawowego manipulowania między zmianami terenu i rodzaju śniegu.

Konstrukcja polega na połączeniu poziomo rozmieszczonych warstw materiału (drewno, włókno szklane, metal, etc.) ze ścianami bocznymi. W efekcie narty doskonale trzymają krawędź, są precyzyjne, zrównoważone i dynamiczne.