ROSSIGNOL HERO ELITE MT TI CAM + SPX 12 KONECT 2025
NOWOŚĆ 2024/2025!!!
Inspirowane wyścigami narty dla zaawansowanych Rossignol Hero Elite MT TI Multiturn pozwalają szlifować swoje umiejętności na stoku. Doskonałe osiągi i technologie znane z tras World Tour sprawiają, że nie będziesz mieć żadnych ograniczeń, nawet podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Wyścigowe narty Rossignol z serii Hero Elite zostały wyposażone przez francuskiego renomowanego producenta w technologię LCT. Korzystają z niej zarówno amatorzy, pasjonaci wyścigów, ale także profesjonalni narciarze w slalomie. Line Control Technology jest świetnym uzupełnieniem krótkiego, ale mocno zaznaczonego taliowania, w przypadku tego modelu szerokość talii to 74 milimetry.
Wymienione cechy tych dobrych nart Rossignol sprawiają, że nie odczujesz przeciwzginania. Deska narty jest sztywna i podąża za torem jazdy obranym przez narciarza, przekazując na stok pełną moc. Pozwala to na doskonałą kontrolę trajektorii zjazdu, a także naprawdę dynamiczne pokonywanie zakrętów z dużą szybkością.
Rdzeń z topoli, tytanowa belka i konstrukcja ze stopu węglowego
Rossignol wykorzystał całe swoje doświadczenie, aby połączyć nowoczesne materiały i stworzyć idealne narty dla zaawansowanych użytkowników. Rdzeń został tu wykonany z topoli, a matryca w kształcie litery V jest produkowana z włókna węglowego. Całość odpowiada za świetne tłumienie drgań, doskonałe trzymanie krawędzi (pomaga w tym także wycięcie w kształcie rowka wzdłuż bocznej ścianki)i możliwość transferu energii na stok.
Zdjęcie nart w folii
Użytkownicy : | Zaawansowany |
Długość : | 159cm; 167cm; 175cm |
Płeć : | Mężczyzna |
Grupa : | Race |
Rocker : | Piste Rocker |
Technologie : | V-Carbon Alloy Matrix (CAM), Line Control Technology, Rectangular Full Sidewall, Carbon Alloy Matrix, Titanal Beam, Oversized Sidecut |
System : | Konect |
Rdzeń : | Poplar Pefc Wood Core |
Wiązania : | FCLCS03 LOOK SPX 12 Konect GW B80 black hot red |
Odbiór osobisty | 0 zł |
Kurier GLS | od 30 zł |
Konstrukcja nart o agresywnie taliowanym, carvingowym kształcie, połączona z nadzwyczaj mocno poszerzoną konstrukcja, również w obrębie dziobów i piętek. Budowa taka daje możliwość bezproblemowego czucia i trzymania krawędzi, pełną precyzję jazdy, stabilność i doskonałą energię.
LCT to ewolucja innowacji stosowanych w racingowym Pucharze Świata. Z szyną, centralnie zintegrowaną na całej długości narty, konstrukcja LCT eliminuje częściowe drgania narty aby zapewnić dynamiczną kontrolę linii skrętu oraz perfekcyjną stabilność. Konstrukcja LCT dostarcza mocy i energii we wszystkich okolicznościach i warunkach.
System KONECT to szeroka płyta, dopasowanie niewymagające narzędzi oraz nowy koncept wiązań
Konstrukcja ścian bocznych typu ABS z drewna topoli daje wsparcie ze wspaniałą progresywnością i bezpieczeństwem. Efektywna budowa wzmocniona karbonową taśmą dla maksymalnej zwinności i zdolności do transferu wsparcia i jak najlepszego trzymania, by zapewnić narciarzowi stale ekscytujące doznania.
Technologia RECTANGULAR SIDEWALL łączy poziomo rozmieszczone warstwy materiału (drewno, włókno szklane, metal, etc.) z pionowymi ścianami bocznymi. W efekcie narty doskonale trzymają krawędź, są precyzyjne, zrównoważone i mocne.
„V” nowej warstwy V-CARBON ALLOY MATRIX zapewnia idealną równowagę flexu, aby utrzymać właściwą linię w trudnych warunkach. Włókno CAM zapewnia moc, tłumienie drgań i przyczepność krawędzi, a rowek wzdłuż nart zapewnia sztywniejsze zginanie wzdłużne.