ROSSIGNOL HERO MASTER LT R22 + SPX 15 ROCKERACE 2025
Rossignol Hero Master LT (R22) to narty stworzone dla mastersów, narciarzy ambitnych, dla tych, którzy podzielają pasję do wyścigów chcących konkurować na bramkach. Nowe narty Hero Master LT zbudowane na bazie doświadczeń z Pucharu Świata. To połączenie stabilności, precyzji i przyjemności na wysokim poziomie oraz nowoczesnym podejściem do kwestii promienia skrętu dostępne w czterech długościach.
Skrócony promień skrętu w każdej dostępnej długości sprawia, że seria Master oferuje jeszcze więcej frajdy, pozwalając na efektywniejsze wycinanie skrętów, więcej energii, zapewniając większą precyzję i wydajność oraz panowanie nad nartami. Narty najlepiej sprawdzają się przy dużych, a nawet bardzo dużych prędkościach w ciętych skrętach o dużych promieniach.
Nowe narty HERO MASTER LT wyposażone są w liczne technologie zaczerpnięte i wykorzystywane przez zawodników Pucharu Świata, które zobowiązują do osiągania najlepszych wyników podczas startów w zawodach.
Sandwichowa konstrukcja narty charakteryzuje się poziomym ułożeniem warstw materiałów oparta o drewniany rdzeń z jesionu. Jest on gęsty, wytrzymały, solidny i zapewnia optymalną stabilność i tłumienie drgań. Dodatkowo w drewniany rdzeń wmontowana została titanalowa szyna – Line Control Technology. LCT to innowacyjna technologia biegnąca od czubka do pięty narty stabilizująca nartę do śniegu, gwarantuje dynamiczną kontrolę nad linią skrętu. LCT łączy dynamikę, przyśpieszenie i stabilizację w każdych warunkach. Całość została usztywniona podwójną warstwą titanalu zapewniając maksymalny transfer energii dla poprawy wydajności podczas zjazdów.
Prostokątna ściana boczna zapewnia wyjątkową stabilność i przyczepność krawędzi w skrętach na najbardziej wymagających trasach, aby pomóc zdobyć jak najlepszy czas podczas zjazdu na tyczkach.
Dzięki kaskadowej budowie dziobów są one bardziej płaskie co umożliwiło maksymalne wydłużenie krawędzi stykającej się ze śniegiem. Mimo to dzioby są raczej umiarkowanej długości co przekłada się na płynną i szybką inicjację skrętów, większą precyzję oraz lepszy kontakt ze śniegiem i efektywne trzymanie krawędzi na całej długości.
Dzięki sportowej płycie R22, która stanowi pewnego rodzaju sportowe zawieszenie narty pewność trzymania w skrętach na twardej nawierzchni na odcinku pod butem jest bardzo duża. Monolityczna płyta dodatkowo zwiększa sztywność i dynamikę narty.
LOOK SPX 15 Rockerace to elitarne sportowe wiązanie, kompatybilne tylko z nartami wyposażonymi w płytę LOOK R22.
Do wyboru kolor czarny FCNBS02 LOOK SPX 15 Rockerace black lub czerwone FCLBS02 LOOK SPX 15 Rockerace hot red.
Koncepcja Rockrace pochodzi bezpośrednio z prototypów używanych przez naszych zawodników w Pucharze Świata. Dzięki krótkiemu obszarowi mocowania i częściowo zawieszonej pięcie, wiązanie pozwala jeszcze skuteczniej kontrolować ugięcie narty przy zachowaniu maksymalnej precyzji.
Metalowy Race’owy nosek o 45mm elastyczny skoku pionowym oraz 180⁰ wielokierunkowym poziomym wypięciu jest wzorem pod względem precyzji, przenoszenia mocy i trwałości.
Wiązanie SPX posiada najdłuższy elastyczny skok tylnej części wiązania na rynku, zapewniając bardziej niezawodne trzymanie. Gwarantują natychmiastowe przenoszenie mocy, precyzyjną kontrolę i doskonałą amortyzację wstrząsów w celu zmniejszenia ryzyka niechcianego wypięcia.
Wartości wypięcia bocznego i pionowego są w pełni regulowane od 7-15 DIN
Waga wiązań to 1295 g ½ pary. Maksymalny zakres regulacji rozstawu wiązań to 20mm
Waga nart (kg/para) 179cm - 4,60
Użytkownicy : | Ekspert |
Długość : | 173cm; 179cm |
Płeć : | Mężczyzna |
Grupa : | Race Performance |
Technologie : | LCT Technology Cascade Tip Technology, Full Titanal Layer, Rectangular Full Sidewall, Sintered UHD, Full Camber, Oversized |
System : | R22 |
Rdzeń : | ASH Wood Core |
Wiązania : | FCNBS02 LOOK SPX 15 Rockerace black master |
Dostępność : | Towar dostępny w magazynie |
Gwarancja : | 2 lata |
Odbiór osobisty | 0 zł |
Kurier GLS | od 30 zł |
Konstrukcja nart o agresywnie taliowanym, carvingowym kształcie, połączona z nadzwyczaj mocno poszerzoną konstrukcja, również w obrębie dziobów i piętek. Budowa taka daje możliwość bezproblemowego czucia i trzymania krawędzi, pełną precyzję jazdy, stabilność i doskonałą energię.
LCT to ewolucja innowacji stosowanych w racingowym Pucharze Świata. Z szyną, centralnie zintegrowaną na całej długości narty, konstrukcja LCT eliminuje częściowe drgania narty aby zapewnić dynamiczną kontrolę linii skrętu oraz perfekcyjną stabilność. Konstrukcja LCT dostarcza mocy i energii we wszystkich okolicznościach i warunkach.
Rdzeń drewniany
Połączenie materiałów i ścianek ochronnych na całej długości narty zapewnia przyczepność, równowagę i siłę.