ROSSIGNOL REACT R10 TI + SPX 12 KONECT
HIT sezonu 2021/2022 ! Narty ROSSIGNOL REACT R10 TI + SPX 12 KONECT to sprzęt dla wszystkich tych narciarzy, którzy cenią sobie swobodę ruchów oraz dobrą zabawę w czasie zjazdu.
Co wyróżnia narty ROSSIGNOL REACT R10 TI:
Profil On-Trail Rocker równoważy natychmiastową inicjację skrętu z wybuchową mocą i przyczepnością krawędzi. O to wszystko dba między innymi technologia Flex Tip, która zapewnia lepsze przyspieszenie nartom. Nie bez znaczenia będzie również sposób przygotowania i ukształtowania samej konstrukcji narty. Została ona wzmocniona tytanową warstwą, dzięki której jest stabilniejsza, co bezpośrednio przekłada się na kontrolę toru. Dodatkowym atutem tej konstrukcji jest doskonały balans między skuteczniejszym przenoszeniem energii a utrzymaniem odpowiedniej prędkości na stoku. W modelu REACT R10 TI wykorzystano również technologię OVERSIZED SIDECUT. Sprawia ona, że konstrukcja została zwiększona zarówno na dziobowej, jak i tylnej części. Tak przygotowana konstrukcja zapewnia bardziej precyzyjne i bezpieczne wykonywanie manewrów i zakrętów. Wszystko to składa się na komfort i bezpieczeństwo, a tym samym na lepszą zabawę podczas pobytu na stoku narciarskim.
Wiązania SPX 12 KONECT dodatkowo podkreślają wszystkie wyjątkowe cechy sprzętu. Skala DIN: 3,5 - 12, brake 80 - 90 mm. Zapewniają one maksymalne bezpieczeństwo i wygodę. W razie potrzeby gwarantują szybkie wypięcie.
Przeczytaj artykuł na temat nart ROSSIGNOL REACT R10 TI https://www.ntn.pl/test-nart-allround-performance/
Użytkownicy : | Ekspert Zaawansowany |
Płeć : | Mężczyzna |
Grupa : | On Piste |
Rocker : | On Trail |
Technologie : | Flex Tip Technology, LCT Technology, Titanal, Rectangular Sidewall, Oversized Sidecut |
System : | Konect |
Rdzeń : | Poplar Wood Core |
Wiązania : | LOOK SPX 12 Konect GW B80 black/red |
Długość [cm] | Taliowanie [mm] | Promień skrętu [m] |
---|---|---|
182 | 124-75-110 | 16,0 |
Odbiór osobisty | 0 zł |
Kurier GLS | od 30 zł |
Materiał stworzony z myślą o konstrukcji nart eksperckich, jak i każdych innych, o różnym stopniu zaawansowania. Wykonany jest z aluminium, z dodatkiem tytanu. Gwarantuje to optymalną sztywność sprzętu, jak i niezwykłą wytrzymałość. Dzięki temu uzyskiwane są mistrzowskie osiągi, precyzja, łatwość sterowania i dynamika, jednocześnie wymagając od narciarza nieco znajomości techniki.
Konstrukcja nart o agresywnie taliowanym, carvingowym kształcie, połączona z nadzwyczaj mocno poszerzoną konstrukcja, również w obrębie dziobów i piętek. Budowa taka daje możliwość bezproblemowego czucia i trzymania krawędzi, pełną precyzję jazdy, stabilność i doskonałą energię.
LCT to ewolucja innowacji stosowanych w racingowym Pucharze Świata. Z szyną, centralnie zintegrowaną na całej długości narty, konstrukcja LCT eliminuje częściowe drgania narty aby zapewnić dynamiczną kontrolę linii skrętu oraz perfekcyjną stabilność. Konstrukcja LCT dostarcza mocy i energii we wszystkich okolicznościach i warunkach.
System KONECT to szeroka płyta, dopasowanie niewymagające narzędzi oraz nowy koncept wiązań
Konstrukcja ścian bocznych typu ABS z drewna topoli daje wsparcie ze wspaniałą progresywnością i bezpieczeństwem. Efektywna budowa wzmocniona karbonową taśmą dla maksymalnej zwinności i zdolności do transferu wsparcia i jak najlepszego trzymania, by zapewnić narciarzowi stale ekscytujące doznania.
Zaprojektowana z myślą o szybszym przyspieszaniu w zakrętach i poza nimi. Ten zabieg daje uczucie niezwykłej harmonii jazdy.
Technologia RECTANGULAR SIDEWALL łączy poziomo rozmieszczone warstwy materiału (drewno, włókno szklane, metal, etc.) z pionowymi ścianami bocznymi. W efekcie narty doskonale trzymają krawędź, są precyzyjne, zrównoważone i mocne.