KONTAKT +48 509 310 603 +48 22 72 886 72 Pn - Pt: 12:00 – 19:00 Sob: 11:00 - 17:00
Producent:
Kod produktu: RBL2010
Ean:
Dostępność: Dostępność

Buty ROSSIGNOL HI-SPEED ELITE 130 CARBON LV GW black

Wybierz rozmiar
26,5 3607683970797 1500.00 1219.51 2650.00zł ostatnie sztuki, wysyłka 24h
28,5 3607683970834 1500.00 1219.51 2650.00zł na magazynie, wysyłka 24h
1500.00
2650.00zł (Taniej o 43%)
Najniższa cena z 30 dni przed promocją: 2650.00

Przy składaniu zamówienia w uwagach prosimy o podanie: długości skorupy buta w mm, wagę, wiek narciarza, poziom umiejętności w skali od 1 do 10

HI-SPEED ELITE 130 Carbon LV GW to zupełnie nowe buty narciarskie o wysokich osiągach firmy Rossignol które zadowolą zaawansowanych narciarzy. Dzięki najnowszym innowacjom zastosowanych w projektowaniu i możliwościom personalizacji, HI-SPEED można skonfigurować pod indywidualne potrzeby, zapewniając natychmiastowe dopasowanie w połączeniu z wybuchową precyzją i wydajnością.

Unikalna obudowa Generative Design łączy się z technologią Dual Core, aby zapewnić „właściwą wagę”, jednocześnie zapewniając ukierunkowaną dystrybucję mocy. Zastosowane 5-strefowe wstępnie ukształtowanymi wkładkami Full Custom, zapewniają świetne ułożenie stopy oraz komfort podczas jazdy. Buty zaprojektowane z myślą o osobach z bardzo szczupłą stopą.

Bez dwóch zdań wielkim atutem butów Rossignol jest możliwość wielozakresowej regulacji, zarówno konfiguracji wkładki, jak i pochylenia butów, czy regulację flexa.

Bezszwowy nosek oraz izolacja Thinsulate zapewniają ciepło wkładki i wygodę korzystania z butów przez cały dzień. Czujesz się w nich dobrze nawet w mroźny lub wilgotny dzień. Kopyto 98 milimetrów (Low Volume Fit) zapewnia ścisłe dopasowanie, co jasno wskazuje na wyścigowy rodowód butów z serii Elite.

Najważniejsze cechy tych męskich butów Rossignol to moc, precyzja i komfort.

Waga kg (1/2 pair) - 2,070

l d

Użytkownik : Ekspert
Rozmiar : 26,5
28,5
Płeć : Mężczyzna
Grupa : On Piste
Technologie : Generative Design Structure, Carbon Dual Core, Asymmetric Dual Core, Full Custom, Thinsulate Stretch
Skorupa : Polyether+ Carbon
But wewnętrzny : Polyether
Język : Sealess Toe Box, 5-Zone Pre-Shaped liner
Podeszwa : Gripwalk
Klamry : 4 Micro, 100 Aluminium
Canting : Flex-Canting-Tooth
Dostępność : Towar dostępny w magazynie
Gwarancja : 2 lata
Producent / Podmiot odpowiedzalny

SKIS ROSSIGNOL SAS

98 rue Louis Barran
38430 Saint-Jean de Moirans Francja

Kontakt

E-mail: customer.care@rossignol.com

Telefon: +390236264221

Odbiór osobisty 0 zł
Kurier GLS od 30 zł
THINSULATE INSULATION
THINSULATE INSULATION

Innowacyjny materiał, przypominający nieco w swoich właściwościach popularny polar. Doskonale absorbuje wilgoć, nie zmniejszając właściwości cieplnych. Zatrzymuje powietrze, odbijając ciepło promieniujące od ciała. Niezwykle cienki, nadający maksymalny komfort użytkowania.

DIAGONAL BUCKLES
DIAGONAL BUCKLES

Jak sama nazwa wskazuje, w bucie zastosowano innowacyjne, diagonalne klamry, które jeszcze lepiej odgrywają swoją rolę, jaką jest spinanie i trzymanie. Pozwalają one też na dużo łatwiejsze zdejmowanie i zakładanie buta oraz przesuwają stopę ku tyłowi, zapewniając lepsze trzymanie pięty.

FLEX ADJUSTMENT
FLEX ADJUSTMENT

Pozwala na większy zakres elastyczności, dostosowując moc, wydajność i komfort dzięki prostej regulacji w tylnej części cholewy buta.

GENERATIVE DESIGN GRID
GENERATIVE DESIGN GRID

Ta nowa technologia pozwala zredukować materiał w celu zmniejszenia wagi, z zachowaniem wystarczającej sztywności struktury, dla jak najlepszej jezdności. Design pozwolił również skrócić długość skorupy z 308 mm (szerokość 26.5) do 305 mm, by stworzyć bardziej kompaktowe, wąskie i wysoce techniczne buty.

DUAL CORE TECHNOLOGY
DUAL CORE TECHNOLOGY

Konstrukcja Dual Core bazująca na zaadaptowanej dla butów Free Touring, ta technologia wzmacnia zginanie i skręcanie w dolnej strukturze buta, by zagwarantować świetną jezdność i nieporównywalny progresywny flex.

SEAMLESS TOE BOX
SEAMLESS TOE BOX

Aby zwiększyć izolację termiczną, zaprojektowaliśmy but wewnętrzny z noskiem, który zatrzymuje ciepło wewnątrz buta wewnętrznego. Badania termograficzne pokazują, że ta nowa konstrukcja zmniejszyła straty energii o około 20%.

BLOG